Budowanie masy mięśniowej kulturysty

Wyrzeźbienie sylwetki to zadanie i proste i trudne zarazem. Trudne, bo potrzeba znaleźć idealny sposób na siebie, na to, co się lubi. Trzeba znaleźć metodę na trening, który daje efekty. Jest to jednocześnie proste, gdyż kiedy już odnajdziemy ten właściwy trening i to, co na nas działa oraz wkręcimy się w stu procentach - rezultat będzie murowany. Wyrzeźbienie to przede wszystkim ćwiczenia siłowe, ćwiczenia na biceps, ćwiczenia aerobowe, dieta ze zmniejszoną wielkością kalorii.


trening siłowy
Przygotowane przez: brett jordan
Podpatrzone na: http://www.flickr.com
Tutaj nie będzie cudów. Na wszystko trzeba ciężko pracować - Ci w tym pomoże. Aby posiadać mięśnie musimy dźwigać obciążenia, aby je zademonstrować trzeba zmniejszyć spożycie kalorii i dorzucić aeroby, które spalą tłuszcz. Czy tymczasem wszystko jest takie banalne? Tak! Starczy chcieć.Chudnięcie, zatem redukcja tłuszczowej tkanki następuje w kuchni. To tam można skonstruować godny pozazdroszczenia ABS jak też suchą budowę ciała. Pierwszym krokiem jest ułożenie diety jak też smacznego jadłospisu, który będzie nam odpowiadał i który pozwoli nam na to, abyśmy się go trzymali. W zależności od wagi wyjściowej, naszego wieku i wielkości tkanki tłuszczowej będzie to paręset kalorii na bilansie ujemnym, jednak ogólnie przyjmujemy, że to około 500 kcal dziennie na minusie.

Dla ludzi, którzy mają sporą nadwyżkę - kalorie tniemy przez cały okres utrzymywania diety, dla ludzi z lekką nadwagą - tylko w dni nietreningowe. Powinniśmy przyjmować 4,5 gramów węglowodanów na każde kilo ciężaru ciała oraz 2,2 g białka na każde kilo ciężaru ciała. Spożywajmy regularnie, ogół rozbijając na pięć posiłków. Białko można konsumować w postaci jaj, odżywek białkowych, ryb. Węglowodany to przede wszystkim ryż, makaron, ale także kartofle oraz chleb - najlepiej razowy. Bardzo skuteczny jest wysiłek aerobowy, przykładowo jazda na bicyklu, wiosłowanie, marsz.


Nieprawdą jest, iż palimy tłuszcz dopiero po 20 minutach treningu. Tkanka tłuszczowa spalana jest od samego początku ćwiczeń, z tym, iż po dwudziestu minutach spalana jest największa jej ilość. Z tej przyczyny też poleca się, ażeby trening aerobowy trwał od dwudziestu do czterdziestu pięciu minut, przy większym wytrenowaniu dochodząc do jednej godziny na dzień. Trening aerobowy można przeplatać z treningiem siłowym, jednakże nigdy łączyć na jednym treningu. Jak rzeźbić brzuch? Oto odpowiedź.Można ćwiczyć brzuch, robiąc tradycyjne spięcia, mając dźwignięte nogi w górze - zgięte, a nawet oparte o krzesło.

Wejdź na naszą witrynę. Znajduje się tam zawsze tylko kompleksowy raport. Rzetelne treści z pewnością przypadną Ci do gustu.

Możemy ćwiczyć rowerek.
2019-10-22 14:29
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.