Zadbajmy o siebie i swoje zdrowie w sezonie jesienno-zimowym!

Nadchodzący sezon jesienno-zimowy powinien zmienić trochę nasz sposób myślenia i działania w kierunku większej troski o zdrowie i urodę. Co możemy dla siebie zrobić w sezonie zimowym?
W pierwszej kolejności pomyślmy o tym, że na negatywne działanie niskiej temperatury na zewnątrz i suchego powietrza w mieszkaniach korzystnie wpłynie dobry emulsja do twarzy. Szukajmy w sklepach preparatu, który będzie mieć właściwości natłuszczające i przytrzymujące wodę w skórze właściwej, na przykład krem natłuszczająco-nawilżający, preparat ochronny lub preparat dla osób jeżdżących na nartach, zabezpieczający przed porywistym wiatrem i mrozem, dodatkowo z filtrem UV. W sezonie zimowym całkiem często chorujemy na przeziębienie lub zapalenie zatok - sprawdź porady na Dbam o siebie .
relaks
Przygotowane przez: Sarah Joy
Podpatrzone na: http://www.flickr.com


W wolnej chwili

Czerwona herbata - jej własności i oddziaływanie na nasz organizm

kubek z herbatą
Przygotowane przez: Frank Haferkorn
Podpatrzone na: http://www.flickr.com
Jeszcze nie tak długi czas temu zupełnie o niej się nie słyszało, obecnie robi furorę. Gatunek trunku, jakim jest czerwona herbata to doskonały napój i suplement diety. W jaki sposób ją zaparzać i co tak na prawdę wnosi do organizmu człowieka?


Żeby zminimalizować ryzyko zachorowania w sposób naturalny, warto pomyśleć o produktach spożywczych wspomagających system odpornościowy, jak miód, czosnek, a z przypraw cynamon. Jeśli często chorujemy na zatoki, nie rezygnujmy z czapki lub opaski zakrywającej czoło. Nauszniki - chociaż popularne - to niestety nie najlepszy pomysł, ponieważ zasłaniają jedynie uszy, a kaptur niedostatecznie zasłania czoło.

Czy znasz już taki świeży tekst (http://beautyever.pl/skladniki-aktywne)? Zobaczysz w tamtym miejscu naprawdę sporą ilość użytecznych wiadomości na ciekawy dla Ciebie temat. Zobacz a nie będziesz żałować!

Korzystnie wpłyną także zapobiegawczo stosowane inhalacje albo aromaterapia eterycznymi olejkami takimi jak: eukaliptusowy, rozmarynowy. Nie tylko cudownie pachną i roztoczą we wnętrzu miły zapach, lecz też zadziałają antyseptycznie.


Aromaterapia wpłynie na nasze ogólne samopoczucie. Jeśli możemy, często wietrzmy pomieszczenia, nawet podczas niskich temperatur. Niedługie, lecz intensywne przewietrzenie, zmieni powietrze w pomieszczeniach i pozwoli pozbyć się ewentualnych zarazków - poznaj najnowsze trendy . Postarajmy się także, by zachować optymalną temperaturę w pomieszczeniach i unikać dużej dysproporcji między dworem a pomieszczeniami – tzn. nie nagrzewać pokoi do 25 stopni kiedy na dworze jest temperatura poniżej 0. I ostatnia istotna kwestia – nie trzeba rezygnować z aktywności fizycznej czy to w pomieszczeniach, czy na świeżym powietrzu. Zajęcia z tańca, joga albo spacery czy jazda na rowerze pozwolą się zahartować i dobrze wpłyną na nasz układ odpornościowy.


Chociaż sporo ludzi choruje na jesienną depresję, aktywnością fizyczną i aromatycznym, sezonowym jedzeniem, możemy poprawić sobie humor i wytrzymać do wiosny.
2019-08-30 14:19
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.